Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientului/aparținătorilor!
Stimate pacient/apartinator
CLINICA MISAN MED realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite. Acest demers se derulează periodic în cadrul centrului nostruşi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite.
Având în vedere calitatea dumneavoastră de pacient, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastră.
Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin în calitate de pacient sau de asigurat şi să completaţi chestionarul anexat. La externare, vă rugăm să depuneţi chestionarul completat în urna special amenajată.
Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.
Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.
Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale. Pentru persoane fără discernământ, chestionarele se completează de către aparținători.
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!
Vă rugăm să completaţi chestionarul şi să îl depuneţi în urna de la receptie!
Acest chestionar (care este anonim) ne va ajuta sa imbunatatim / diversificam serviciile pe care vi le oferim.
Va multumim !